torsdag 17 augusti 2017

Dumma knän!

Jag är väldigt trött på mina knän just nu... De blir liksom aldrig bra, det gör absolut inte ont hela tiden men tillräckligt ofta för att irritera mig. I korta perioder känner jag ingenting men sen kommer det tillbaka och jag vet inte varför. Det gjorde ont betydligt oftare förut så det har blivit bättre, men jag vill inte ha ont alls.

Efter att ha haft ont nu i ca 7-8 månader så börjar mitt tålamod tryta rejält. Jag har börjat slarva med rehabövningarna och springer fast att det ibland gör ont (vet att jag inte borde). Det känns lite som att jag har gett upp hoppet om att det någonsin ska bli bra igen... Väldigt dumt ju!

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske gå till en läkare och se om jag kan få någon utredning på vad felet egentligen är? Känns dock som att det kan ta lång tid...

Så länge kommer jag nog fortsätta träna på och springa lite grann i alla fall. Har just kommit på varför jag gillar löpning så mycket, ett inlägg om det kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar