måndag 3 juli 2017

Träningssummering juni

Kan inte fatta att det redan är juli! Vart tar tiden vägen egentligen? Känns som det var alldeles nyss jag skrev summeringen över maj...


Juni var inte min bästa träningsmånad men eftersom det varit fullt upp med annat så är jag ändå nöjd. Jag har fortsatt att promenera mycket och även kommit igång lite smått med löpningen efter det långa uppehållet. Känns så himla bra! Det har tyvärr inte blivit så mycket styrketräning i juni. 




























Månadens roligaste träningspass: 

Det får bli vattengympan på Kreta. Så himla härligt att träna och röra på sig i vattnet. Att kravla runt på sandstranden och göra massa olika övningar var också ganska härligt men jobbigt med sanden som hamnade precis överallt. Det som är så roligt med vattengympa är att alla kan vara med; stora som små, gamla som unga. 

Månadens välgörenhet:

Denna månad skänktes pengarna till Hjärt- Lungfonden. En viktig organisation som arbetar för att rädda liv. Eftersom jag gick 69 km i juni så skänkte jag just 69 kronor, lite är bättre än inget. 

Månadens prestation:

Något så "litet" som att jag kunnat jogga 2,5 km i sträck utan känningar i knäna får bli den här månadens prestation. Prestationen är egentligen inte själva löpningen utan att jag har haft tålamod och rehabat tills det blivit så pass mycket bättre. Så nöjd över det och ska försöka inte komma av mig nu heller. 

Månadens sämsta: 

Det får bli att jag inte tränat så mycket som jag egentligen velat. Men det tar jag igen nu i juli! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar