onsdag 21 juni 2017

Packning pågår

På fredag morgon åker jag med pojkvännen och hans familj till Kreta. Ska bli så himla skönt att komma bort ett tag och att få bada i havet. Älskar verkligen att bada!

Problemet just nu är bara hur jag ska få plats med allt i min resväska... Den är något liten har jag insett. Träningskläderna måste ju få plats så att jag kan promenera/jogga längs stranden på mornarna. Hotellet har även ett gym så kanske blir ett besök där med om jag får lust.


Får se om jag skriver något inlägg här under semestern, beror lite på hur hotellets wi-fi fungerar. Ska försöka få till något tidsinställt inlägg i alla fall. Om ni följer @elinstraningsdagbok på instagram kommer ni garanterat bli uppdaterade med härliga semesterbilder under nästa vecka. Så in och följ!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar